Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Marvels

Friss topikok

  • Daniel Jakab: sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/555416_4105699847863_1243162334_n.jpg (2013.02.12. 14:44) Detective Comics 871-881
  • MadKiraX: Köszi. Már rendeltem, egy másik helyről amazing spider-man t (big time tól kezdem)meg pár dc-s cím... (2012.07.18. 12:34) Váltás - Midtown Comics
  • mrskowalski: a Year One tényleg alapmű, ezt még nem olvastam, de gondolom, Geoff Johns is pénzért dolgozik :) (2012.07.17. 16:06) Batman - Earth One
  • mrskowalski: a borító mondjuk nagyon beteg (2012.07.16. 21:05) Revival
  • Invinciblepocok: @mrskowalski: Bevallom WW-ben nem vagyok nagy szakértő, pedig nagyon szimpatikus, és a jelenlegi s... (2012.07.15. 18:47) DC New 52 és a hullámok

DC New 52 és a hullámok

2012.07.12. 12:51 Invinciblepocok

Lassan itt az egy éves évfordulója a nagy DC rebootnak, az 52, első számtól induló sorozat indításának, és a teljes DC univerzum ráncfelvarrásának. Sok helyen olvastam már értékeléseket az új sorozatokról, többel egyetértek, de természetesen másokkal nagyon nem, de ezért olyan szép, hogy annyira különbözőek vagyunk, és persze az 52 címből mindenki megtalálja a maga kedvenceit.

NEW_52.jpg

 

Az 52 számból már korábban leállítottak 6-ot, és a második hullámmal természetesen pótolták is ezeket új címekkel, a 12. számmal pedig újabb négy fog elhasalni. Az első kaszálásba nem tudtam belekötni. Egyik cím sem érdekelt, én már egy-két szám után kukáztam őket, viszont most az új négyesben sajnos van egy olyan, amit hiányolni fogok. Ez a Justice League International, ami ugyan nem A-kategóriás, de valahogy számomra nagyon szórakoztató sorozat (volt). Gondolom azért, mert Booster Gold-ot nagyon megszerettem a korábbi, 52 sorozatban (Ha valaki nincs képben ez nem a New 52, hanem egy 1 éven át, hetente futó sorozat volt.), és az egésznek volt valami nagyon jó hangulata, amit egyetlen másik címben sem találtam meg. A többi megszűnéssel most is egyet értek, sem a Voodoo, sem a Resurrection Man, sem pedig Captain Atom nem érte meg, azt a negyed órát sem havonta, amit bele kellett ölni az olvasásukba. Az újakat meg persze meglátjuk. Az előfizetésemhez hozzá is csaptam a négyből hármat: Phantom Stranger, Sword of Sorcery és persze Talon (a Team 7 nem csigázott fel egy cseppet sem).

Végül itt a maradék (meg nem mondom szám szerint mennyi), amik közül a legtöbb előfizetésem még mindig él, amivel indultam az elején. Egyedül a Detective Comics és a Superman volt az, amiknek azért szűntettem meg az előfzetését, mert nem tetszettek, de most a kreatív csapat cseréje kapcsán mindkettővel újra bepróbálkozom. Ezeken kívül volt egy pár, amit anyagi okokból kellett szüneteltetni, de találtam olcsóbb lehetőséget, és így újra visszakerülnek ezek is (Wonder Woman, Aquaman, Action Comics, Green Lantern), valamint a hiányzó pár számot is berendelem.

Amúgy két olyan sorozat van, amivel nagyon szembe megyek a átlagos véleményekkel. Az egyik az Animal Man, a másik a Frankenstein. Az elsőnél még értem a hype-ot, mert a sztori tényleg nagyon jó, számomra az artwork teszi taccsra az élményt. Hiába az izgalmas (bár szerintem annyira azért nem különleges) történet, ha a rajz ennyire borzasztó. Nekem az nagyon művészkedőnek tűnik, egyáltalán nem jó értelemben, és egyszerűen nem esik jól ránézni. És nemcsak a Rot szörnyetegjeire, hanem mondjuk Buddy-ra, vagy a gyerekeire sem, ami azért gáz. Az utóbbi teljesen más tészta. Komolyan mondom, hogy próbálkoztam, de egyszerűen nem sikerült semmi pozitívumot találni abban a képregényben. Semmit! Pedig az első 4-5 számon átrágtam magam, de ez kifejezett kínszenvedéssel járt.

Amúgy nálam az abszolút győztesek továbbra is Batman, Flash és az All-Star Western (meg új kedvencként az Earth 2, de ez még azért nem egyértelmű).

Nektek melyik tetszik a legjobban? Van, amit sajnáltok az elkaszáltak közül? És várom az érveket a Frankentein mellett, győzzetek meg! (Nem fog menni...)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marvels.blog.hu/api/trackback/id/tr914648269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Invinciblepocok · http://marvels.blog.hu/ 2012.07.15. 18:47:47

@mrskowalski: Bevallom WW-ben nem vagyok nagy szakértő, pedig nagyon szimpatikus, és a jelenlegi sorozat nagyon rendben van. Megpróbálok egy kicsit elmélyülni benne, és majd írok róla.
süti beállítások módosítása