Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Marvels

Friss topikok

  • Daniel Jakab: sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/555416_4105699847863_1243162334_n.jpg (2013.02.12. 14:44) Detective Comics 871-881
  • MadKiraX: Köszi. Már rendeltem, egy másik helyről amazing spider-man t (big time tól kezdem)meg pár dc-s cím... (2012.07.18. 12:34) Váltás - Midtown Comics
  • mrskowalski: a Year One tényleg alapmű, ezt még nem olvastam, de gondolom, Geoff Johns is pénzért dolgozik :) (2012.07.17. 16:06) Batman - Earth One
  • mrskowalski: a borító mondjuk nagyon beteg (2012.07.16. 21:05) Revival
  • Invinciblepocok: @mrskowalski: Bevallom WW-ben nem vagyok nagy szakértő, pedig nagyon szimpatikus, és a jelenlegi s... (2012.07.15. 18:47) DC New 52 és a hullámok

Váltás - Midtown Comics

2012.07.13. 11:13 Invinciblepocok

Ma jött meg az utolsó előtti előfizetéses csomagom az angol bolttól. Nagyon nehezen válok meg tőlük, mert nagyon ügyfélközpontúak, segítőkészek voltak mindig, és ahogy a korábbi bejegyzésben írtam, tényleg rugalmasan álltak a vevők igényeihez. Viszont az elmúlt, most már több, mint egy évben annyit változott az árfolyam, sajnos rossz irányba, hogy már nem éri meg tőlük rendelni, az árszint körülbelül a magyarral egyenlő. Na ettől persze még nem váltanék, mert a magyar kiszolgálás nem nyújtja azt a megfelelő, mondjuk úgy ügyfélélményt, amit én elvárok (senkit nem akarok megbántani, csak egy helyet próbáltam ki, és lehet, hogy van náluk jobb is, akikről nem tudok), de szerencsére találtam sokkal jobb megoldást.

Midtown-Comics-Logo-Hi-Res.jpg

 


Ez a jobb módszer, pedig nosztalgikus érzéseket is előhív bennem, mert attól a bolttól fogok rendelni (már meg is tettem), akiknél annyi időt eltöltöttünk a tavalyi New York-i út alkalmával. Ez a bolt a Midtown Comics, és egyelőre úgy látszik, hogy nagyon megéri majd a váltás. A rugalmasságot veszítem sajnos itt is, mert hasonlóan a magyar rendeléshez, a 2 hónappal megjelenés előtt érkező, Previews katalógusból kell rendelni, szóval júniusban adtam le az augusztusi, júliusban a szeptemberi adagra a rendelést, viszont külön élmény, hogy nekem kell végigböngészni a honlapon a megjelenéseket, és bekattintgatni miket szeretnék. Ezt mindig meg kell tenni, nem lehet ilyen formán előfizetni. Van persze olyan lehetőség is, de az drágább.

Ugyanis a Previews-os rendelésben külön remek, hogy olcsó. Általában minden cover price-ból 25% kedvezmény van, de a szeptemberben induló, négy új DC sorozat nulladik számai féláron voltak. Az azért elég baráti, hogy az itthoni ezer-valamennyi helyett, maga a képregény kb 350 Ft-ra jön ki. Persze itt van még a postaköltség kérdése. Egyelőre úgy tűnik ez is nagyon rendben lesz. A legegyszerűbb postázási módszernek, amibe 19 darab képregény fér el (ennek külön utánakérdeztem) egy egyszeri 18,99 dolláros díja van, ami valamivel több, mint 4000 forint, de a darabonkénti ár így is maximum az itthoni felére jön ki.

Kérdéses még maga a posta. Megérkeznek-e rendesen a dolgok?

Hát azt majd meglátjuk. Tőlük egyszer rendeltem már amúgy, az Uncanny X-Men pár számát (a Dark Phoenix Saga-t), és minden a legnagyobb rendben volt. Borítékban küldik ugyan (nem doboz), de minden képregény zacskóban és kartonnal jön, szóval nem valószínű a sérülés. Postacímként azért a munkahelyemet adom meg, mert a mezei postázásban kevésbé bízom. Volt már olyan, hogy egy rendelésemet, csak letették az ajtónk elé, ami egy bérház földszintjén a belső udvarban, nem annyira biztonságos...

Az angol postázás ennél jóval drágább volt, viszont ők ajánlott küldeményként küldték, amit külön át kellett venni, illetve már nem is a posta hozta az utolsó időben, hanem futárszolgálat, szóval ott is nagyobb a biztonság. Soha nem volt semmi gond a rendelésekkel.

Hát itt majd meglátjuk. Valamikor augusztus közepén jön az első csomag, ugyanis azt még persze nem írtam, hogy nem férek ám bele a 19-es korlátba, ezért nem havi, hanem kétheti (vagy havi kettő) postázást kértem. Így feladnak majd egy csomagot minden hónap második szerdáján, és egyet az utolsón. Legalább hamarabb megkapom majd a cuccokat, és talán érdemes lesz írni az egyes számokról is, mert nem veszítik aktualitásukat, mire kézhez kapom őket.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marvels.blog.hu/api/trackback/id/tr564651440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrskowalski · http://youarenotinkansasanymore.blog.hu 2012.07.13. 14:03:36

hűha: összesen hány képregényt rendelsz havonta? :)))

Invinciblepocok · http://marvels.blog.hu/ 2012.07.13. 16:52:16

@mrskowalski: Most augusztusban 21 fog érkezni, de szeptemberre 26 várható. Aztán majd húzok belőlük, csak az újonnan induló sorozatokkal akarok egy próbát tenni.

Lassus. · http://juventuz.blog.hu 2012.07.13. 17:01:22

@Invinciblepocok: Húha, szép szám :) Itthon azért elég húzós áron lehet beszerezni a képregényeket.

A szállítástól tartok azért, nehogy elnyelje a cuccot a feneketlen posta.

Majd augusztusban tájékoztass, minden megjött-e!

MadKiraX 2012.07.18. 11:43:38

Hello, lehet, hogy hülye kérdés, de vámot vagy valami mást nem kell fizetni a posta és a képregényeken kívül. Csak mert még nem rendeltem így semmit, de eléggé tetszett amit írtál.(Sőt képregények terén is eddig csak magyar nyelvűt rendeltem (csak az a baj, hogy csak marvel képregényeket árulnak, és érdekelne a dc is,az meg nincs), szóval ez lesz az első angol nyelvű.

Invinciblepocok · http://marvels.blog.hu/ 2012.07.18. 12:28:41

@MadKiraX: A pontos szabályozást nem ismerem, de azt hiszem súlyhoz van kötve a dolog és talán van vmi értékhatár is. Ekkora mennyiségnél még nem kellett egyszer sem vámoltatni. Mondjuk eddig ugye angol volt, az oké is, de már rengetegszer rendeltem az USA-ból is, semmi plusz nem volt. Eddig a legtöbb képregény egy csomagban 30 db volt, annál még nem kellett.

MadKiraX 2012.07.18. 12:34:20

Köszi. Már rendeltem, egy másik helyről amazing spider-man t (big time tól kezdem)meg pár dc-s címet (hardcover, szal nem füzetenként), hogy felzárkózzak. Az elvileg pénteken jön meg. Aztán majd jöhet a füzetenkénti olvasás.
süti beállítások módosítása