Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Marvels

Friss topikok

  • Daniel Jakab: sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/555416_4105699847863_1243162334_n.jpg (2013.02.12. 14:44) Detective Comics 871-881
  • MadKiraX: Köszi. Már rendeltem, egy másik helyről amazing spider-man t (big time tól kezdem)meg pár dc-s cím... (2012.07.18. 12:34) Váltás - Midtown Comics
  • mrskowalski: a Year One tényleg alapmű, ezt még nem olvastam, de gondolom, Geoff Johns is pénzért dolgozik :) (2012.07.17. 16:06) Batman - Earth One
  • mrskowalski: a borító mondjuk nagyon beteg (2012.07.16. 21:05) Revival
  • Invinciblepocok: @mrskowalski: Bevallom WW-ben nem vagyok nagy szakértő, pedig nagyon szimpatikus, és a jelenlegi s... (2012.07.15. 18:47) DC New 52 és a hullámok

Előfizetések

2012.03.05. 11:09 Invinciblepocok

Megkaptam a legújabb listát (na jó, számlát) az angol bolttól, ahol az előfizetéseim vannak. Szóval hamarosan jön az e havi adag. 

csomag.jpg

Próbálkoztam amúgy itthon is a vásárlással, de nem jött be. Az angol bolt sokkal rugalmasabb, és az igazat megvallva barátságosabb és segítőkészebb is.

Csak összehasonlításképpen itthon két hónappal a megjelenés előtt le kell adni, hogy mit szeretnél és az esetek nagy többségében meg is kapod (bár a rövid idő alatt azért sikerült kétszer is kimaradnia az általam kért kiadványnak a megküldöttek közül), viszont ha később jelzed szoríthatsz, hogy sikerüljön, ha nem, marad a second print. Az angol boltnál, ha a honlapon meglátok vmit, az épp azon a héten megjelent címek közül, ami megtetszik, írok és jön, vagy csak tudom, hogy vmi most fog megjelenni, írok és jön. Ez persze nem feltétlenül az ő érdemük, hiszen nálunk nincs akkora kereslet a képregényekre, hogy feleslegesen rendeljenek belőle, mert az nagy valószínűség szerint a nyakukon is maradna. Szóval ez a része érthető, de a segítőkészség már nem annyira. Az angol képregénybolttal zajlott levelezésekből azt érzem, hogy egy magas szintű szolgáltatást kapok, és engem, mint ügyfelet ki akarnak szolgálni, ők értem vannak. Itthon viszont az volt az érzésem, hogy hatalmas szívességet tesznek nekem azzal, hogy vásárolhatok náluk. Nem akarok senkit sem bántani, ezért nem is szeretnék konkrétumokat említeni, csak le akartam írni miért a külföldi rendelés mellett döntöttem. Egy utolsó indokként még az szerepel, hogy postaköltséggel együtt is olcsóbb volt, mint itthonról, bár a forint borulása ezt azért lerontotta, szóval most kb ugyanannyi.

Így havonta 1 csomagban kapom meg, az előző hónapban megjelent számokat az előfizetéseimből, szóval természetesen van némi késés. Előfordulhat, hogy írok vmiről, ami nekem újdonság lesz, pedig akár már a következő szám is megjelenhetett. Ezt azért sokan nem fogják észrevenni :))

A lista jelenleg főként Marvel és DC címeket tartalmaz, egyedüli kivétel a Fatale, amit említettem már a Coward-nál, és az a sajátossága, hogy hónapról-hónapra egyre csak nő. Nagyon értik ezek a kiadók a keresztértékesítést. Pedig a korábbi, nem vásárlóbarát módszerekkel felhagytak már, vagy csak nagyon ritkán alkalmazzák. Ugyanis régen jellemző volt a több címen végigvonuló összefüggő sztori, ami az egyes részek hiányában teljesen élvezhetetlen volt. Most egy ilyen eseményt leggyakrabban külön minisorozatként jelentetnek meg, és persze hozzákapcsolódnak az egyes különálló sorozatok is, de ezek önállóan is élvezehetőek, inkább csak háttérrel szolgálnak, illetve tartalommal töltik fel azt a bizonyos minisorozatot is. Például tavaly, a Marvelnél a Fear itself volt a nagy, mindenen végigvonuló esemény, ami egy hétrészes sorozat volt. Önállóan is teljesen kerek történet (az már más kérdés hogy milyen színvonallal), viszont szinte minden Marvel sorozat része volt a Fear itself eventnek, tehát a normál, havonta megjelenő címek is e körül forogtak, de teljesen élvezhetőek voltak ezek is a Fear itself 7 része nélkül.

Ennek ellenére mégis sikerül valahogy megcsinálniuk, hogy terebélyesedjen a lista. Egy új minisorozat, aztán a következő még mielőtt ennek vége lenne, vagy éppen szétszedik az X-Men-t, legyen 2 fő csapat, természetesen saját sorozattal, mert amúgy nincs még elég X-Men title...

Így a múlt hónapban próbáltam rövidíteni, húzni a listáról. Sikerült is fájó szívvel egytől megválnom, ami a Batwoman volt. Nagyon sok helyen olvastam, hogy mennyire jó ez a sorozat. Sőt, néhányan egyenesen arról írtak, hogy a New 52 legjobbja. Engem mégsem tudott meggyőzni annyira. Nagyon szép az artwork, de a sztori nem fogott meg. Ráadásul a hatodik résztől új rajzolót kapott (azt persze nem tudom ez végleges-e), és így nekem teljesen visszasűlyedt a középszerbe.

Ez nem azt jelenti, hogy csupa remekművet rendelnék, de valahogy többel vagyok úgy, hogy továbbra is megelőlegezem a bizalmat, mert nagy név maga a főhős és az alkotók is. Ilyen például a Justice League, ami egyelőre nagyon halovány, semmitmondó, de mégsem szeretnék tőle megválni.

Amúgy a teljes lista jelenleg így néz ki: Batman, Detective Comics, Action Comics, Superman, Justice League, Flash, All-Star Western, Aquaman, Uncanny X-Men, Wolverine, Wolverine and the X-Men, The Amazing Spider-Man, Daredevil, Fatale, Green Lantern és Wonder Woman. A jelenlegi legnagyobb kedvencek közülük: Daredevil, All-Star Western, Batman és Flash (és jön fel nagyon a Fatale, de azért még a második részt megvárom mielőtt nagy szavakkal dobálóznék).

Amit viszont az e havi csomaggal a legjobban várok az az American Vampire 3. keménykötésű, gyűjteményes kötete. Ez azért nagyon remek, mert amikor kint megvettem az első kettőt, azokat igazság szerint már mind olvastam, de ebben benne lesz egy 5 részes minisorozat is, amit már direkt nem olvastam el, mert gondoltam megvárom a könyvet. Snyder írásait pedig nagyon szeretem, szóval tűkön ülök...

 

av_top.jpg

3 komment

Címkék: marvel dc

A bejegyzés trackback címe:

https://marvels.blog.hu/api/trackback/id/tr944290012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lassus. · http://juventuz.blog.hu 2012.07.12. 16:11:20

Megkérdezhetem, honnan rendelsz? Én itthonról, de azért kíváncsi vagyok erre az angol boltra. Milyen a szállítás? Nem nyeli el a posta?

Invinciblepocok · http://marvels.blog.hu/ 2012.07.12. 17:29:17

@Lassus_: Innen (www.reedcomics.com/) rendeltem eddig, de pont most váltottam, mert az árfolyam régen még nem volt ennyire rossz. Most már nem éri meg. Most amerikaira váltottam (Midtown Comics), de írok is róla szerintem holnap egy bejegyzést.

Lassus. · http://juventuz.blog.hu 2012.07.12. 18:20:45

@Invinciblepocok: Oké, köszi szépen! Ha kérhetek egyet, a szállításra is térj ki légyszi a bejegyzésben :) Köszi!
süti beállítások módosítása